Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі

/Files/images/січнева2016.jpg

Умови проведення науково-практичної інтернет-конференції з проблеми «Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі»


Використання сучасних технологій в управлінській діяльності керівниками навчальних закладів


Інтернет-конференція як засіб розвитку професійної компетентності педагогів у системі методичної роботи (Пахолівецька М. В.)

Використання технології веб-квест у методичній роботі (Островська А. Б.)

Інтерактивні технології в методичній роботі (Дорогань І. А.)

Сучасні технології управління навчальним закладом в умовах реформування освіти (Волкова І. В.)

Роль адміністрації навчального закладу у створенні сприятливого психологічного клімату в колективі (Катеруша Л. Л.)

Упровадження інноваційних технологій управління навчальним закладом в систему освіти (Крупченко М. В.)

Сучасні технології в управлінській діяльності і результативність науково-методичної роботи навчального закладу (Пахомова С. В.)

Єдиний інформаційний простір в роботі адміністрації закладу засобами Google Apps for Education (Пузир Т. В.)

Становлення педагога-професіонала в системі внутрішньошкільної методичної роботи (Сащенко С. А.)

Використання сучасних технологій в управлінській діяльності. Методичний аспект (Шаров Ю. М.)

Використання інформаційних технологій в управлінській діяльності (Лазур-Шевцова Т. А.)

Роль керівника навчального закладу в упровадженні інноваційних технологій в управлінську діяльність (Дадонова Т. В.)

Оптимізація управлінської діяльності через інноваційні технології управління навчальним закладом (Засінець Л. В.)

Управління розвитком професійної компетентності педагога (І. Кочмар)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями початкових класів


Використання засобів ІКТ у роботі з учнями, які мають труднощі в навчанні (Крамаренко О.О.)

Використання інформаційно-комунікативних технологійна уроках в початкових класах (Майборода Н.С.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями початкових класів (Проценко А.М.)

Мнемотехніка - сучасна технологія підвищення продуктивності освітнього процессу (Шпаченко О.В.)

Театральна педагогіка в початковій школі як засіб формування життєвої компетентності (Біндіч С.)

Використання сучасних педагогічних технологій в удосконаленні читацьких навичок молодших школярів (Шумілова Т.)

Формування мовленнєвої компетентності засобами логічної, емоційно-образної виразності (Войцеховська С.Г.)

Самостійна робота як один із видів сучасних педагогічних технологій у початкових класа (Гудович В.А.)

Застосування здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (Демешкевич М.А.)

Впровадження продуктивних технологій навчання з метою створення умов для розвитку в учнів самостійності, творчого потенціалу (Зеленяк Н.М.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителя початкових класів (Ільгевичус В.О.)

Використання елементів казкотерапії на уроках літературного читання у початкових класах (Коваленко Н., Стукаленко О.)

Освітня мнемотехніка як технологія підвищення продуктивності освітнього процесу (Корж Т.М.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителем початкових класів (Кучеренко С.С.)

Використання ІКТ на уроках як засіб підвищення навчальних досягнень учнів початкових класів (Кошова О.)

Адаптація шестирічних першокласників до шкільного життя засобами казкотерапії (Мироненко Н.)

Використання новітніх технологій в початковій школі (Мішкевич І.)

Підвищення ефективності уроку через застосування сучасних технологій в початкових класах (Мойсеєнко І.)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках інформатики в початковій школі (Гашпоренко Т.В.)

Використання інноваційних технологій на уроках «Я у світі» (Гриценко І.)

Мнемотехніка як педагогічна технологія у валеологічному супроводі учнів початкової школи (Доброволянська В.)

Використання функціонально – системного підходу, як методу ТРВЗ, в початковій школі (Кріпака С.)

Сучасні педагогічні технології в початковій школі (Рипаленко А.С.)

Використання сучасних педагогічних технологій вчителем економіки в початковій школі для формування життєвих компетентностей (Романушко О.М.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями початкової школи (Скородзієвська Т.А.)

Створення ситуацій успіху (Нестеряк Л.Б.)

Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів початкових класів (Пахомова С.В.)

Диференціація як спосіб індивідуалізації навчання (Полякова Н.)

Використання ІКТ на уроках у початковій школі як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів (Турлюн О.)

Використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі (Балдич Н.)

Педагогічний проект «Методичне забезпечення процесу формування ціннісного ставлення особистості до людей і до себе з використанням мультимедійних засобів та ІКТ» (Галущенко В.)

Впровадження і використання інтерактивних методів та інноваційних технологій в роботі вчителя початкових класів (Слесаренко І. С.)

Інтерактивне навчання – специфічна форма організації пізнавальної діяльності учнів початкових класів (Чередник Т. Г.)

Метод проектів – сучасна педагогічна технологія навчання учнів початкової школи (Лихошерстова І. А.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями фізики, математики


Активізація творчого потенціалу учнів шляхом розв’язання дослідницьких та експериментальних задач з використанням інформаційних технологій на уроках фізики (Бурага С. М.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально – виховному процесі вчителями фізики та математики (Голоцван Т. П.)

Використання інтегрованих уроків при викладанні математики та інформатики (Ковальська К. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі (Косенко С. І.)

Використання сучасних педагогічних технологій при викладанні математики (Лебідь О. В.)

Використання прикладних програмних засобів на уроках геометрії у 7-му класі(Марченко Д. Л.)

Формування творчої особистостості на уроках математики засобами проектної технології (Непоп І. В.)

Використання здоров'язберігаючих технологій на уроках фізики (Самофалова О. А.)

Використанні ІКТ на уроках фізики (Швець А. О.)

Використання сучасних педагогічних технологій при викладанні математики в загальноосвітній школі (Шило І. А.)

Використання новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі та їх вплив на формування інформаційної культури учнів (Банул І. А.)

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій вчителями математики у навчально-виховному процесі (Л. Данілова)

Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів у процесі навчання математики (Н. Патріман)

Готовність вчителя до інноваційної діяльності (Самсонова Н. В.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями інформатики


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі на уроках інформатики (Алєксєєва Ю. Л.)

Використання новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі та їх вплив на формування інформаційної культури учнів (Банул І. А.)

Мультимедіа як засіб збагачення і розвитку учнів у процесі навчання інформатики (Івлєва Н. І.)

Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики (Мірошниченко С. Л.)

Використання інтегрованих уроків при викладанні математики та інформатики (Ковальська К. В.)

Впровадження інтерактивних технологій в практику роботи вчителів інформатики. Компетентнісне використання інформаційних технологій (Кривошея Є. В.)

Використання технології Web-quest на уроках інформатики (Мердак Н. А.)

Робота з обдарованими учнями в умовах використання ІКТ у колегіумі (Сакун О. А.)

Використання ігрових технологій на уроках інформатики (Шульга Т. В.)

Інтерактивний стиль навчання з технологією Microsoft Mouse Mischief («Багатомишшя») (Залевська А. А.)

Здоров"язбережувальний аспект уроку інформатики (Фурсикова T. B.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі бібліотекарями навчальних закладів


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі бібліотекарями навчальних закладів (Кирилюк А. М.)

Використання сучасних технологій у популяризації фонду шкільної бібліотеки (Коновал Г. Т.)

Іноваційні форми і методи роботи шкільної бібліотеки (Руденко Т. Д.)

Проектна діяльність – як одна з ефективних інноваційних технологій у роботі шкільного бібліотекаря по залученню дітей до читання (Шутурмінська В. В.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури (Берещенко О. О.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі при вивченні української мови та літератури: метод проектів (Беценко І. В.)

Застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури (Данильченко Л. А.)

Використання сучасних педагогічних технологій як умова формування пізнавально самостійного учня (Демчук О. В.)

Вибір і використання педагогічних технологій у процесі викладання української мови і літератури (Гвоздь Н.І.)

Використання сучасних педагогічних технологій на уроках української мови (Кадрова О. В.)

Використання на уроках української мови та літератури методів розвитку критичного мислення для формування компетентної та активної особистості (Каратаєва І. С.)

Реалізація положень Концепції національно-патріотичного виховання при вивченні української мови та літератури. Використання інтелект-карт (Mind-maps) (Короп А. В.)

Блог як інноваційний засіб координування активної освіти (Котляренко Н. І.)

Використання елементів технології формування критичного мислення на уроках української мови та літератури (Кочмар І. А.)

Використання сучасних педагогічних технологій навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури (Лєнчина Н. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителем української мови та літератури (Рязанова В. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури (Семез Л. Г.)

Проектна технологія навчання на уроках української літератури — шлях до розвитку пошуково-дослідницької діяльності учнів (Калкіна Л. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями української мови та літератури (Сурмач В. В.)

Використання мультимедійних технологій на уроках української мови та літератури (Хомко О.П.)

Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі вчителями української мови та літератури (Чухряєва В. І.)

Формування активної та компетентної особистості на уроках словесності (Шапаренко О. А.)

РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ТА ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ (Н. Дуняшенко)

Інформаційно-комунікаційні технології на уроках української мови та літератури (Паламар О. Г.)

ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА (Романовська Н. І.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі на уроках української мови та літератури (Гаркуша О. С.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями зарубіжної літератури


Упровадження ідей літературної герменевтики в практику сучасного уроку (Єрьоміна О. М.)

Сучасні підходи у викладанні зарубіжної літератури. Компетентнісний підхід (Зацепило І.О.)

Технологія «Мистецтво життєтворчості» - щонайперше потрібно вчитися жити (Колот О. В.)

Використання елементів компаративного аналізу на уроках української та зарубіжної літератур як метод розвитку пізнавальної активності учнів (Куц А. А.)

Критичне мислення на уроках зарубіжної літератури (Лабутіна А. А.)

Використання нестандартних завдань на уроках зарубіжної літератури з метою виявлення обдарованих дітей (Лучицька Н. В.)

Формування комунікативної компетентності учнів на уроках російської мови через організацію роботи з текстом (Масліннікова О. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у викладанні зарубіжної літератури в загальноосвітній школі: навчальний діалог (Гузь О. О.)

Використання педагогічної технології «Школа діалогу культур» на уроках зарубіжної літератури (Москаленко О. В.)

Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як один із шляхів формування творчої особистості (Руденко Л. В.)

Міжпредметна інтеграція як система цілісного сприйняття знань на уроках зарубіжної літератури (Рябуха Н. В.)

Застосування інноваційних технологій на уроках світової літератури (Тиндюк Н. Л.)

Використання мультимедійних технологій на уроках зарубіжної літератури (Шевченко Н. О.)

Хронотопічний аналіз як шлях пізнання феномену літературного твору (Тіхоненко С. О.)

Інноваційний потенціал вчителя російської мови як засіб розвитку творчої особистості учнів (Качур В. В.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями іноземної мови


Використання інтерактивних технологій для реалізації комунікативного підходу до викладання англійської мови (Ковтунець А. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально – виховному процесі вчителями ангійської мови (Левицька О. А.)

Розвиток комунікативних навичок учнів через впровадження інтерактивних методів на уроках англійської мови (Боброва І. П.)

Мультимедійні навчальні проекти на уроках англійської мови як ефективний засіб розвитку навичок ХХІ століття (Дудіч Г. В.)

Інтерактивні технології навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів молодших класів (Звєрєва Ю. В.)

Використання методу проектів як ефективної технології формування комунікативних компетентностей на уроці англійської мови (Іщенко А. І.)

Розвиток комунікативних компетенцій учнів через використання інноваційних технологій (Клягіна А. В.)

Використання сучасних інформаційних та мультимедійних технологій у процесі навчання англійської мови (Копійка І. О.)

Cучасні педагогічні технології в навчанні англійської мови в школі (Косянкова Я. В.)

Ігрові технології як вид сучасних педагогічних технологій на уроках іноземної мови в початкових класах (Лисенко М. О.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі на уроках англійської мови (Лунгул С. В.)

Сучасні педагогічні технології на уроці іноземної мови (Самойленко А. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями іноземної мови (Семенова Н. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі учителями іноземних мов (Семенченко Я. В.)

Як зацікавити учнів вивченням іноземної мови за допомогою використання сучасних педагогічних технологій (Смирнова Н. А.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями іноземної мови. Використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на уроках англійської мови (Строганова В. В.)

Information and communication technologies in teaching and learning English (Тендюк Н. Л.)

Створення ситуації успіху засобами ІКТ в навчання англійської мови (Чернобривець Л. М.)

Використання педагогічних інноваційних технологій на уроках англійської мови у початковій школі (Джоган Ю. М.)

Формування пізнавальної самостійності учнів засобами сервісів GOOGLE у процесі вивчення іноземної мови (Живіцька С. Ю.)

Використання інноваційних педагогічних технологій у вивченні англійської мови (Коса А. С.)

Формування толерантності школярів на уроках англійської мови засобами інтерактивних технологій (Котелянець Ю. С.)

МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ, ЩО СПРИЯЄ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ (Ставратій І. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій (Соколенко Н. А., Зяблікова Н. М., Васільєва О. В.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі практичними психологами та соціальними педагогами


Соціально-педагогічне прогнозування як засіб проектування соціального розвитку дітей та молоді (Сосновська М.В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально – виховному процесі практичними психологами (Долматова Д. Т.)

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у професійній діяльності практичного психолога загальноосвітнього навчального закладу (Курбан М. І.)

Арт-терапія - одна із сучасних технологій в роботі практичного психолога (Руденко І. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі практичними психологами та соціальними педагогами (Доценко І. В.)

Використання практичними психологами інноваційних комп’ютерних технологій у навчально – виховному процесі (Савченко І. В.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі педагогами дошкільних навчальних закладів


Використання сучасних інноваційних технологій під час ознайомлення дошкільнят з елементами економіки (Богаченко О. С.)

Використання методу мнемотехніки для підвищення мовленнєвої активності дітей (Майсак Н. М.)

Технологія раннього навчання Миколи Зайцева (Олейнік О. О.)

Спадщина Василя Олександровича Сухомлинського у вихованні дітей дошкільного віку (Тоцька С. В.)

Формування у дошкільників початкових уявлень про здоровий спосіб життя (Видибура М. В.)

Використання музейної педагогіки як інноваційної технології у системі формування культури дошкільників (Пешехонова Т. В.)

Дитячий ігровий фольклор як засіб розвитку музично-творчих здібностей дошкільнят (Сухорукова О. М.)

Особливості використання сучасних новітніх технологій в роботі вихователя логопедичної групи (Софянчук Л. Р.)

Рання профорієнтація дошкільників з використанням елементів сучасних інноваційних технологій (Стрижак З. Л.)

Використання методу казкотерапії в роботі із старшими дошкільниками (Калюжна Л. А.)

Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дітей дошкільного віку (Дудник Н. В.)

Інноваційні моделі побудови компетентісно – орієнтовного освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Формування мовленнєвої компетенції дошкільників через проектну діяльність (Ружин Н. М.)

Палички Д.Кюізенера - засіб пізнання логіки і математики вдошкільному віці (Коденець О. М.)

Розвиваючі ігри В'ячеслава Воскобовича (Руденко Л. В.)

Використання нетрадиційних технік малювання в зображувальній діяльності (Санду Н. А.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі» (Більченко С. О.)

Особливості використання творчих завдань в розвитку креативності у дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ (Ставицька В. І.)

Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом використання адаптованих елементів методики Д. Кюізенера(Тарасенко І.А.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі(Дончук Т. В.)

Використання новітніх технологій у фізичному вихованні дошкільників (Дромашко Н. В.)

Формування життєвої компетенції дітей дошкільного віку через впровадження елементів програми "Крок за кроком" (Дєчєнкова Н. А.)

Використання елементів теорії розв’язання винахідницьких завдань в роботі з дітьми дошкільного віку (Корнєєва Г. В.)

Методика навчання ранньому читанню Овіда Декролі – запорука успішного навчання в школі (Попета Г. А.)

Використання основ ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку (Смольянінова С. І.)

Управління дошкільним навчальним закладом у контексті інноваційного підходу(Бабіч Н. О.)

Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами інноваційних технологій (ТРВЗ) (Н. Бєлоконь)

Інноваційні технології в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку (Бондаренко І. Ю.)

Розвиток музичного сприймання дошкільників як засіб формування творчої особистості (І. Занченко)

Використання інтерактивних форм роботи для професійного зростання педагогів(І. Бодрунова)

Проектна технологія – один із методів валеологічного виховання старших дошкільників (Нижник І. В.)

Словесні ігри екологічного змісту для дітей старшого дошкільного віку (Куценко Н. О.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями фізичної культури та Захисту Вітчизни


Роль інноваційних педагогічних технологій на уроках фізичної культури (Снісаренко Є. О.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями історії та правознавства


Викорстання сучасних педагогічних технологій у навчально – виховному процесі вчителями історії та правознавства (Савченко Н. Г.)

Використання сучасних інформаційних та комунікативних технологій у навчально-виховному процесі вчителями історії та правознавства (Арапов В. М.)

Використання сучасних педагогчних технологій у навчально-виховному процесі вчителями історії та правознавства (Дядюшко О. О.)

Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес як засіб розвитку творчої особистості, здатної адаптуватись до мінливих умов сучасності у процесі викладання історії (Козловська С. А.)

Формування картографічних умінь на уроках історії України (Коляда С.В.)

використання мультимедійних технологій на уроках історії і права (Алєйніков І. А.)

Формування та розвиток історичного мислення учнів шляхом організації проблемного навчання на уроках історії (Пінчук В. Д.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями художньо-естетичного циклу та вихователями ГПД


Використання сучасних педагогічних технологій в групі продовженого дня під час самопідготовки (Амурова Г. В.)

Інтеграція традиційних і інноваційних технологій у формуванні моральних цінностей молодших школярів. Використання творчої спадщини В.О.Сухомлинського (Матійко Т. А., Полішко І. А.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителем образотворчого мистецтва (Шлєєнкова Т. М.)

Використання інтерактивних технологій на уроках музичного мистецтва (Щербина С. М.)

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва (Щербина Г. В.)

Використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва та художньої культури як засіб естетичного розвитку особистості (Голик Т. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій на уроках образотворчого мистецтва (Пич Л. П.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями трудового навчання


Підвищення ефективності процесу навчання за рахунок впровадження інноваційних технологій на уроках трудового навчання (Бойчук С. Б.)

Проектно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання, як засіб формування предметної компетентності учнів (Пухальська Л. К.)

Використання сучасних педагогічних технологій на уроках трудового навчання (Залесов В. П.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями хімії, біології, географії, основ здоров’я


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями хімії, біології, географії, основ здоров’я (Макаренко І. А.)

Використання структурно-логічних схем на уроках хімії та біології (Моторна О. В.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями хімії, біології (Прокопець Н. О.)

Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі вчителями географії на прикладі курсу «Географія України» (Пустовойт С. С.)

Використання ІКТ на уроках біології (Сидоренко О. В.)

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії (Фірульова Т. А.)

Застосування новітніх підходів до організації навчально - виховного процесу шляхом впровадження технологій навчання на уроках географії (Островська А. Б.)

Використання сучасних педагогiчних технологiй у навчально-виховному процесi вчителями бiологiї, географiї, основ здоров’я (Ладєйщикова Т. В., Любецька Т. М., Прохоренко Л. П.)

Використання сучасних педагогічних технологій у процесі викладання географії (Набожна Т. В.)

Використання інформаційних технологій у професійній діяльності методиста (Стрюкова О. М.)

Використання інформаційно – комунікаційних технологій на уроках хімії (Тикул О. М.)

Ейдетика та мнемотехніка, як засіб формування навчальних компетентностей учнів з предметів природничого циклу (Н. Придвір)

Використання технології проблемного діалогу на уроках хімії (Т. Форостовська)

Учнівські проекти хімічного спрямування як засіб формування життєвих компетентностей учнів" (Хоменко В. О.)


Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі для учнів з особливими потребами


Методичні можливості використання мультимедійних засобів навчання студентами з особливими потребами (Ротар Н.М.)

Робота з дітьми з аутичним синдромом (з власного досвіду роботи) (Андрєєва Н. М.)

Урізноманітнення форм та методів проведення уроків із дітьми з особливими освітніми потребами (з власного досвіду роботи) (Кондратенко Т. М.)

Корекція усного і писемного мовлення дітей з особливими освітніми потребами шляхом використання інтерактивних методів навчання (Малишко Н. В.)

Особливості мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами (Ратушна С. П.)


Використання сучасних педагогічних технологій у позашкільній роботі


Використання технології проблемного навчання в навчально-виховному процесі керівниками гуртків художньо-технічного напрямку (Бондаренко С. А.)

Розвиток вокальних здібностей вихованців в умовах креативної педагогіки (Ємченко В. А.)

Ефективність використання інформаційно-комунікативних технологій на заняттях вокалом (Тисленко О. М.)

Проектна діяльність як процес розвитку соціальної компетентності, активної громадянської позиції та волонтерських задатків у дітей-лідерів (Завражна І. С.)

Застосуванні технології урока-образа як інноваційної форми роботи в гуртку образотворчого мистецтва (Сергєєва О. В.)

Кiлькiсть переглядiв: 0