ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання

26 листопада 2023 року на базі МРЦ № 1 проведено ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання. В олімпіаді з технічних видів праці взяли участь 26 учнів(8-10 класів) із 22 навчальних закладів міста та 32 учені (8-9 класів) з обслуговуючих видів праці із 18 закладів загальної середньої освіти.

За рішенням журі олімпіади з технічних видів праці (голова журі - Безпека О.В. вчитель трудового навчання МРЦ № 1) переможцями визначено 12 учасників (І місце – 2 учні; ІІ місце – 4 учні; ІІІ місце – 6 учнів). З обслуговуючих видів праці (голова журі – Прибудченко А.М., заступник директора МРЦ № 1) переможцями визначено 9 учасників (І місце – 2 учні; ІІ місце – 2 учні; ІІІ місце – 5 учнів).

ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання для учнів 9-х та 11-х класів складався з двох турів: теоретичного туру та комплексної роботи (практичний тур).

Завдання з олімпіади складені з урахуванням чинних навчальних програм з технологій (трудового навчання) та вікових особливостей учнів 9-х та 11-х класів.

Під час теоретичного туру учасники 8-х, 9-х, 10-х та 11-х класів проєктували органайзер (обслуговуюча та технічна праці). Учасники олімпіади визначили мету проєкту, очікуванні результати, вибрали моделі-аналоги та описали їх характерні особливості, створили ескіз виробу та описали конструкцію майбутнього виробу, підібрали матеріали для виготовлення, склали перелік відповідних інструментів, пристосувань і обладнання для роботи, визначили оптимальні технології виготовлення проектного виробу та склали їх технологічну карту.

Комплексна роботапоєднувала практичну роботу з творчою. Учасникам олімпіади було запропонованого виготовити органайзер та зробити його оздоблення за власним бажанням.

Комплексну роботу учасники міської олімпіади виконували 5 годин.

Робота оцінювалась згідно таких критеріїв: функціональність виробу та зручність у користуванні; привабливість (естетична цінність) виробу; володіння техніками обробки матеріалів; оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань.

Аналіз результатів виконання завдань теоретичного та практичних турів з трудового навчання свідчить про те, що школярі виявили високий та достатній рівень знань, умінь і навичок з предмета.

Кiлькiсть переглядiв: 0