/Files/images/_DSC0243.JPG

Тренінг знайди себе (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25)

Фігури до тренінгу (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25)

Рух до тренінгу (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25)

Анкета до тренінгу (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25)

Тренінг (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25)

Принципи педагогічної творчості (Островська А.Б., заступник директора ЦМСПС)

Можливості сучасного уроку у виявленні і розвитку обдарованості дітей (Мельник Т.О., вчитель початкових класів НВО №25)

Технологія інтерактивного навчання писемного мовлення.Дистанційна освіта (Кочан О.В., вчитель англійської мови НВО №25)

План роботи засідання слухачів опорної школи (НВО№25)

Формування та розвиток ключових компонентів професійної компетентності вчителя, який працює з обдарованими учнями (Лазур-Шевцова Т.А., заступник директора з навчально-виховної рототи НВО №25)

Концептуальні засади підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями (Жосан О.Е., кандидат педагогічних наук)

Про підсумки роботи центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради

Наказ від 03.01.2012 року №6/0 "Про підсумки міських (ІІ етапу) Всеукраїнських предметних олімпіад з базових дисциплін"

Довідка "Про підсумки проведення міських предметних олімпіад в 2011/2012 навчальному році"

Порівняльна таблиця участі загальноосвітніх навчальних закладів міста в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад в 2010/2012 та 2011/2012 навчальних роках

Використання християнської тематики в роботі з обдарованими дітьми (Сімеонова В.М., заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії №9)

Готовність учителя до роботи з обдарованими учнями: теоретичний аспект (Жосан О.Е., кандидат педагогічних наук)

Кiлькiсть переглядiв: 147

Коментарi

  • К-Залеська Г. М.

    2016-01-16 17:16:09

    Тренінг знайди себе (Савченко І.В., практичний психолог НВО №25) очень интересные задания , упражнения дают возможность научиться оценивать свою собственную работу в прцессе самопознания ....

  • К.- Залеська

    2016-01-16 16:48:05

    .Формування та розвиток ключових компонентів професійної компетентності вчителя, який працює з обдарованими учнями (Лазур-Шевцова Т.А., заступник директора з навчально-виховної рототи НВО №25) Конкретний науково- методичний материал для моделювання процесу навчання обдарованой дiтини е в етой статi ....

  • К.- Залеська

    2016-01-16 16:45:02

    е в даной статтi...

  • Г.М.К- Залеська

    2016-01-16 16:41:30

    Формування та розвиток ключових компонентів професійної компетентності вчителя, який працює з обдарованими учнями (Лазур-Шевцова Т.А., заступник директора з навчально-виховної рототи НВО №25) Конкретний науково- методичний материал для моделювання процесу навчання обдарованой дiтини....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.